ÄNTLIGEN FREDAG

och då känner jag mig precis som så här

 


SUPERTRÖTT, när man väl kommer hem efter jobb fastän man egentligen borde vara SUPERPIGG!! faktist lite konstigt det där men det är nog nåt psykologiskt tror jag,,man har typ längtat sååå mycket hela veckan efter just fredagen eftersom man vet man är ledig Lör o Sön och sen när då Fredagen väl infinner sig så är man så trött av allt *längtande*????  kan det va så måntro? JAG tror i alla fall att det ligger lite i det jag säger!
Men nu ska jag bannemig inte vara trött för nu ska jag ju göra paj o helt enkelt bara mysa över att det är ledighetshelgen jag har framför mig ;))  Var faktist in om systemet och handlade mig ett paket rött vin, blev så sjuuukt sugen på det innan idag och japp, nu sitter jag här med ett glas rött och försöker smälta in att det FAKTIST ÄR FREDAG OCH ATT JAG ÄR LEDIG HEEEEEEEEEEEEEELAA HELGEN!! ***WOOOHOO****
ja det gäller ju att passa på att njuta medans man kan för rätt vad det är så är det måndag igen och då kommer tårarna flöda om jag inte njutit i helgen!

SÅ DU DÄR!!

JA PRECIS DU!!

PASSA PÅ O NJUT AV HELGEN NU!!

FÖR DET SKA JAG!!

TJING TJONG BALLONG!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja du lilla dotter jag njuter var dag om det så regnar som spön i backen. HA HA HA.Ja när jag vatt ute med Doggen så kan jag krypa ner o snusa igen.HA HA jag behöver ju inte tänka på tider nu mer.(UPP O JOBBA)t.e.x Men hoppas du får en fin helg. Kram

2010-04-16 @ 17:45:34
Postat av: Jayne

Jag njuter...njuter njuter...ahhhhhhhhh...yes...

2010-04-16 @ 20:43:09
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0