ÄNTLIGEN KAN JAG BLOGGA IGEN!!

Japp för nu har vi varit utan bredband ända sen i söndags eftermiddags och jag har nästan krupit på väggarna här hemma för att man inte har kunnat surfa på vanligt vis, ATT DATAN KAN VARA SÅÅÅÅ BEROENDEFRAMKALLANDE!! ;)) inte klokt egentligen!!
Men nu är jag glad igen, fick det nya modemet idag och nu fungerar det perfekt igen :) TRA LA LA LA LAA...

Inte kunde jag göra mig någon matsedel i söndags heller eftersom jag alltid kollar recept på datan, men vi har ändå fått mat här i huset, så visst kan jag fixa middagar utan recept *hehe* men roligare om man vet vad man ska laga och roligare att testa lite nytt.

Förresten så satt vi faktist UTE i söndags och åt middag och det var ju jätteskönt väder på eftermiddagen, det var premiärutemiddagen detta året och fler gånger lär det bli om bara den s.k nystartade vintern kunde lägga av?? för de senaste dagarna har det ju både regnat, haglat OCH snöat!! jag trodde jag skulle dö när jag såg det!!
Även idag har det haglat och vart kallt men just nu skiner solen och det känns varmt i solen.

KONSTIGT VÄDER HELT ENKELT...APRIL-VÄDER??

jaja...lite bilder från vår sköna utemiddag i söndags..

 

 

 

 





ja det var verkligen skönt den dagen och även idag blir det grillat! men idag blir det nog inte att vi sitter ute för det känns ganska kallt i vinden.

Nu ska jag ta och förbereda lite sallad här!

kram
banan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0