en smula i kylskåpet

OJ OJ OJ...vilket WONDERFULT väder vi har haft idag, detta är nog årets finaste dag än så länge men fortfarande ändå ganska isiga vindar just på morgonen, sen framåt middagstid så var det ju bara såååå skönt! Nu kommer den där perioden då man tycker det är jobbigt att jobba inomhus..man vill ju bara vara ute i solen så mycket som möjligt!!  Så japp just därför struntade jag i min matsedelsmeny idag, tänkte minsann inte ställa mig inne i köket och laga middag när det var sånt väder...så sagt och gjort..efter att hjärnan fått tänka till lite så kom jag helt plötsligt på att där faktist låg en paket grillkorv i kylen och att jag ju oxå hade en påse färdig potatisgratäng hemma YEEESS....middagen var fixad :)) så jag sa till Danny att starta grillen och slängde in potatisgratängen i ugnen, sen bara lite färsk minigurka till det *WOOOIILA* klart och himmla gott!


perfekt och lätt en dag som denna!!

 

Huu nu ska jag bara jobba imorgon oxå sen e jag ÄNTLIGEN ledig på Onsdag, jag ser verkligen fram emot min lediga dag  för nu känns det att man jobbat hela helgen.

Hoppas verkligen att det blir fint väder även då så att man ev kanske kan sitta ute och äta sin frukost? fast njaa..kanske lite för tidigt ännu? men det är ju klart..det beror ju på när man sätter sig för att äta sin frukost ;) jag kanske kommer vara så utslagen på morgonen att jag inte vaknar förrän 12? och då kan man säkert sitta ute om nu solen vill komma fram ytterligare på Onsdag?
Nu ska jag sätta mig o koppla av och titta lite på burken.
Måste bara dela med mig av en söt bild:



en liten smula som jag hittade inne i mitt kylskåp igår, man kan nästan tro att hon inte får mat här hemma men TRO MIG!!! det får hon *hihi*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0