fre men känns som sön

dagens middag till imorgon är förberedd och just nu inne i kylen


ja detta ska typ bli godare ju längre det står så just därför får det stå i kylen över natten ;)

Dagen har varit lugn o skön förutom ett tag när jag var himmla nervös, vi skulle upp till en socialsekreterare och prata ang Denises lukterier på ajax o andra kemikalier, vet inte riktigt om det ledde nån vart för tjejen som snackade med oss hade aldrig hört nåt liknande och hon var mest van vid hacsh och droger i RIKTIG bemärkelse! men jag är SÅKLART OROLIG att detta med ajax o annat ska gå överstyr till JUST DE STARKARE VARIANTERNA!!! ..men det slutade med att hon skulle kolla upp fakta och ting och sen höra av sig nästa vecka.

Annars har dagen varit jätteskön, jag har gjort allt i min egna takt...inget städ förstås..*hehe* men tvätten har jag hunnit med och varit o handlat..jaaa..det har nästan kännts som en söndag, kanske mycket p ga att Danny oxå varit hemma och han har suttit o kollat film o tv nästan hela dagen precis så som det brukar vara på våra söndagar :)
MEN NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.....det är bara FREDAG o jag ska upp o jobba imorgon *tvi sören*

Maten står i ugnen och snart dags att plocka fram den för att se hur det smakar *L* 

återkommer kanske senare?

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0