I lugnets tecken!!

japp det kan man verkligen kalla denna Lördagen, jag har inte gjort ett SMACK på hela dagen så ett tag var jag
t om ganska uttråkad och rastlös, men nej jag har inte kommit mig för att göra något vettigt.
Har mest bara suttit framför datan *BLOCKET* och sen kollat film på tv, ett tag blev jag sugen på ett glas rött men när jag väl drack så NÄÄÄÄ inte idag, det smakade inte alls lika gott som igår så det fick vara med det.
Nu ska Denise o jag kolla på en film som hon har vart uppe och hyrt


Danny har lagt sig, felix har vart ute sista rundan,smulan är inne, så japp allt är i sin ordning

Nu ska jag bara koppla av med denise och äta lite ostpopcorn som är hennes passion i livet :))

 

VI SES IMORGON

KRAM


Kommentarer
Postat av: Jayne

Anton älskar de där popcornen också!!!

Igår var jag uppe till 1.00, tittade på en film och tiden bara gick. Ändå steg jag upp innn 8.00 imorse. La mig tillrätta i soffan och njöt av morgontv som började. Än så länge känns det som tiden ska räcka till idag också.

Väskorna... ja min är bara VILL HA. Inte ofta jag går omkring med min laptop så där.. men kan ju vara bra ifall.. hrrrm.

Victor har den som skolväska och hans förra gick sönder i veckan. De kostar runt 600 kronor ute men jag hittade för 249 kronor, så bra pris. Jag fick två för mindre än en :)

Ha en bra söndag

2010-04-18 @ 09:21:55
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0