Insmord!

Nu har jag smort in min nacke med tigerbalsam och det kändes skönt måste jag säga,det värmer rejält i alla fall!!  så man får bara hoppas att det nu hjälper, och när jag ändå var på apoteket så köpte jag även tabletter mot pollen eftersom jag tror att jag har blivit lite allergisk då min näsa ofta är täppt och det ofta svider i mina ögon, hon som stod i kassan rekomenderade att ta dessa tabletter i 10 dagar, så får man se om det hjälper eller inte? annars får man kanske kombinera både tabletter och nässpray.

Nu har jag tagit ut mina lurviga mattor på luftning och även hängt ut en maskin tvätt, hoppas att det torkar snabbt för jag har ytterligare en maskin som ska hängas upp

 

Faktist riktigt skönt väder idag, solen har varit framme för det mesta och det känns skönt i luften så jag var inne och kollade på nätet vad de har lovat för väder resten av veckan men SUCK...det såg inget vidare ut det där, molnigt och inslag utav regnskurar hela veckan ut så jaa..man kan bara bli lite BESVIKEN!! man kan iofs inte alltid lita på de där vädergudarna så hoppas hoppas hoppas att de har fel denna gången.

 

Nu ska jag förbereda middagen som kommer att bestå av detta

 


Kommentarer
Postat av: Jayne

Allergier...Jag misstänker att detta drabbat min yngsting också. Han har fått svårt att andas, hade förkylningsastma som liten och nu är han också rinnig i näsan. Andningen har varat ett bra tag.



SKÖNT att kunna hänga ut tvätten...härligt.

Ha det gött

2010-04-28 @ 20:07:57
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0