känner mig så här just nu....




Mmmm...för nu har man nyss betalt sina sura räkningar

och ja då e man ju lika fattig igen TVIIIII!!  för räkningar säger jag bara!!

UCSH OCH ÖRRRRK!!

men samtidigt skönt att ha klarat av månadens krav, för det är väl ändå det STÖRSTA kravet som finns hos oss människor??? att först och främst betala sina räkningar?

sen kan man lixom koppla av!! Ja i alla fall så är det så för mig!! jag kan ju inte tala för alla andra men jag känner mig ändå GLAD när jag har betalt de sura papperslapparna och man vet hur mycket man har kvar sen resten av månaden! ;) Nu kan jag antingen SLÖSA eller oxå SPARA...helt beroende på hur mycket räkningar man har såklart!!

För mig var denna månaden ganska tuff eftersom vi fick El räkning och alla andra såna där eländiga kvartalsräkningar, MEEEN jag ska nog få det till att gå runt ändå *L*

Glad e jag trots allt idag!!! JAG E JU LEDIG IMORGON!! 

YIIIIIAAAAAAAA!! 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0