skärTorsdag,häxor och blåkulla



Äntligen hemma från jobb och nu har man bara en dag kvar att jobba.
Idag är det ju skärtorsdag och många häxor har åkt iväg till Blåkulla för att fira påsk.

ÄR DU EN AV DOM??

Själv ska vi bara vara hemma och fira det i lugnt tempo, men fortfarande vet jag inte riktigt vad vi ska äta?
Om vi ska ha ägg o sill o annat som tillhör eller om jag helt enklet fixar en god middag istället?
Kanske det blir både och? man kan ju ha lite sill o sånt på morgonen o sen kan man äta middag i vanlig ordning!!
japp så får det nog bli.
Nu ska jag dock ta och fixa till pajen som jag egentligen skulle ha gjort igår men som inte blev av,så nu tackar jag för mig för denna gången och säger haj savajs!


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag visste att det var något jag missade igår. Nåja nu när de andra åkt i väg tar jag det lugnt här hemma. Dock inte så lugnt som jag velat har kommit på att jag är en bekväm jäkel hehe. Vi ska på lite påskfest ikväll o sen till svärmor i morrn. Puh hur ska jag orka hihi... Vill bara lata mig men det är kul att komma ut också ibland! Hoppas du får en bra lååååååångfredag! Glad Påsk!

2010-04-02 @ 10:01:46
Postat av: Jayne

Hej

Jag var iväg en sväng, men hemma igen :D

Här tar vi det lugnt...jag ska träna varje dag dock. Imorgon ska vi iväg på liten enklare shopping runda. Äldste sonen ska ha nytt headset till datorn, maken vill titta på lite kläder...Men annars är det LUGNT.

Sill och resten tar vi till middag, bestämde familjen.

2010-04-02 @ 19:53:44
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0