07:30

Godmorgon Torsdag!
Sitter här just nu med en go kopp kaffe och njuter utav tystnaden, egentligen bestämde jag igår att jag skulle sova länge idag men vad gör man när man vaknar och inte kan somna om? Då är det ju lika bra att få benen ur sängen och tassa upp. Kaffet var redan på i alla fall så det var ju bara till att hälla upp en slurk till sig :)
Jag har fortfarande inte fått tillbaka min bil, så idag blir det tyvärr inget skoköp! Imorgon däremot måste jag få tillbaka den eftersom jag jobbar hela helgen och eftersom ni vet att jag ogillar att ta bussen så vill jag ju ha min bil, men Jeppes bil har blivit lovad klar imorgon så jag hoppas verkligen att det blir så.
Jag skulle gärna vilja åka ut till Ikea oxå och bara gå o kolla och drömma, vill ha nytt här hemma lite överallt! såsom gardiner, lampor, kuddar, vägg-krokar till badrummet m.m---m.m
Idag verkar det bli fint väder men på nåt sätt så känns det lite som att sommaren är slut? Man är inte längre så motiverad till att sätta sig för att sola, den tiden är lixom förbi för detta året kan jag tycka, men vi får se...blir det grymt varmt idag så kanske bikinin åker på igen?
Nu ska jag först börja morgonen med att bädda och plocka undan i vanlig ordning, sen lär det bli ett par maskiner tvätt eftersom Lisette återigen åker utomlands imorgon.
Ja dom rika kan och dom fattiga försöker :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0