friska fläktar

Sitter just nu och njuter av mitt öppna köksfönster och att det fläktar friskt i håret, för idag har det varit varmt att jobba, så bara mysigt med friska fläktar! :)




Dagen idag har varit jättelugn på jobb och jag hoppas bara att chefen inte sett min kollega och mig idag när vi hela eftermiddagen satt i solen och bara njöt ;)) och smaskade på varsen glasstrut!
Ibland måste man bara få lov att ta det lite lugnt och det var ju inte vårt fel att Vt som vi egentligen skulle till inte ville ha hjälp!! :)
Nu ska jag bara jobba imorgon, sen är jag äntligen ledig på Torsdag och då skulle jag ju vilja köra ut och handla skor men fortfarande så har jag ju ingen bil och jag vet inte om jag hinner få den till Torsdag??? Hoppas...Hoppas:::Hoppas!!!!

Nu ska jag kolla lite matsedlar för nästa vecka!

pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0