gottis-sugen!

Hemma från jobb nu och var meningen att jag skulle in och handla på B&W efter jobb, och jovisst var jag inom och handlade, men mina fötter ville lixom inte lyda vad min hjärna sa...Min hjärna sa Mjölk, bröd, middagar, diskmedel,tvättmedel, katt o hundmat...MEN...MEN..MEN...mina fötter ville absolut inte styra mot sådana tråkiga saker, dom styrde direkt bort mot goda pajer och kladdkakor, sen tog de språng bort mot vaniljsås...och hur mycket än hjärnan min kämpade emot så var det till slut fötterna som vann genom att göra slag i saken och bege sig med raska steg bort till godiset och där har man ju sen kassorna!
Hmmmm....vilken kamp!!!
fast jag måste ju erkänna att fötterna vann överlägset!! Hjärnan försökte kämpa emot en stund men gav lixom upp för lätt och för snabbt!

Så ja nu sitter jag här hemma med paj,kladdkaka, vaniljsås och godis som jag dessutom öste i mig hela vägen hem i bilen.

 





Har varit så sjukt godissugen nu på eftermiddagen, har bara sett kakor, glass, godis, kakpajer, chocklad, lakris ..ja you name it!! framför mig, så egentligen är det inte konstigt att man inte lyder sin hjärna vid sådana tillfällen!

Nu ska jag ta och njuta av hallon/björnbärspaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0