Grrrrrrrrrrrrrrrr...............


Japp, så kan man väl uttrycka min känsla när jag kom hem från jobb idag
Vet snart inte vad jag tar mig till? stryper människan i sömnen en vacker dag känns det som!
Vill inte gå in på Detaljer men fyyyyy fabian vad illa jag tycker om karln i huset just nu och jag MÅSTE lixom bara skriva av mig och få utlopp för mina agressiva känslor, annars vet i gud vad som händer härnäst! Är rädd att det blir MORD i oxie snart!! :) och den skyldige heter Annette!!

Ja bara så ni vet menar jag!


FÖR

Denna snälla gulliga tjej kan verkligen få dåndimpen ibland och då blir ögona svarta som få, och muskler stora som karl alfred typ! :))

Jaja..lite skämt o mycket allvar!

Håller på med middag nu som jag inte tror kommer smaka nåt vidare för det såg verkligen inte gott ut när jag fixade till en del utav receptet men skam den som ger sig! Måste ju smaka!!  Och jag lovar att berätta!

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0