just nu!

 



Min frukost, två grova smörgåsar med ost, paprika och smörgåsgurka och en skål med filmjölk o kanel
Kylen här hemma gapar verkligen tom och det är brist på pålägg, därför blev det ost på bägge mackorna.
Det är inte så kul att storhandla på Konsum precis och jag bara *vägrar* ta bussen till en annan affär för att storhandla! Gå och släpa på en massa tunga kassar NÄ TACK!!!
Får se idag om jeppe hör av sig ang min bil?

Idag är det verkligen grått och trist och det regnade ganska mycket när jag var ute med Felix, fick T om tända lampor i köket för att det var så mörkt!! Är sommaren slut nu tro? det känns lite så faktist!

Nä nu ska jag upp och väcka Denise och höra vad hon säger, om vi ska in till stan eller inte?

see ya!


Kommentarer
Postat av: Jayne

Hoppas ni kom in till stan och fick unna er ngt roligt.

Regnet är lite småtrist...blri så grått och ruggigt...

2010-08-17 @ 14:22:13
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0