kvällens låt


Kommentarer
Postat av: Jayne

Försent är dte nog aldrig att gå in i barnens skola... jag vill inte tro det i allafall.

Victor gick 6 år och vi hörde inget..han var pigg och glad... inga problem.

Så pang i sjuan.. han var lat, slö och fick skylla sig själv.. IG i alla ämnen.. ja han gjorde aldrig läxor och inget i skolan heller... sååå

DÅ fick jag dra upp tröjärmarna och slåss. Som jag slagits... (coh slåss). MOT lärare och skola.

Jag drog upp honom, läste högt för honom, skrev och hade mig...mailade lärare, ja bombmailade dem... Jag skrek mig hes.

Jag vet att OM jag inte gjort detta, OM jag trott att lärarna hade rätt..då hade han inte varit där han är nu.

När jags edan upptäckte att yngste sonen behöver lite stöd, lite mer än vad jag trott så... ja... Utan mitt stöd så når han G.. men med mitt stöd så blir det MVG... då hjälper jag honom gärna.

Det är tufft...kan inte säga annat... men försent är det aldrig. Sen är vi alla olika, behöver mindre eller mer stöd... Men som du sa, om du ser att hon behöver lite stöd så ja... Peppa på!!!!

Jag har inte alltid varit älskad...vare sig av sönerna eller lärare men ja... som jag säger SÅ är det att vara mamma..jag kan ta det... helt ok!!! :)

Lycka till!!!!!

2010-08-30 @ 21:11:21
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0