Lite blandat!

Vilken Underbar dag det har varit, solen har skinit för det mesta idag och det har bara kommit ett och annat regnstänk, man har helt enkelt känt sig glad idag, för nu var det faktist ett par dagar sen man såg solen, så idag när jag körde hem så tog jag faktist på mig solbrillorna i bilen och lyssnade högt på låten innan detta inlägg..HÖGT...HÖGT...HÖGT...hade jag det! Ja jag älskar att ha musiken högt i bilen, kan ju vara typ *sista* gången man kör bil och lyssnar på musik....då gäller det att passa på att verkligen njuta fullt ut!! Hihi..

Idag är det Torsdag och nu har jag bara en fjutten dag kvar att jobba....sen e jag ÄNTLIGEN långledig!!! Är jag glad eller vad??? :)))))



Hmmm...undrar varför alltid min tunga ska komma ut på alla bilder eller i alla fall på många utav mina bilder?

jaja..

Idag fick jag plommon av min kära kollega Mona, hon har stuga på almåsa och hon gjorde sig besvär med att plocka lite plommon till mig och någon annan...JÄTTESNÄLLT..TACK MONA!! och snacka inte om att de var goda!!! Mmmmm.....de var SUPERGODA!!!! tyckte t om jag som inte brukar vara så förtjust i just plommon.


 



man ska tydligen heller inte bli så där konstig i magen utav denna sortens plommon sa hon så man får ju hoppas att det är sant för nu har jag redan ätit 6 st ;)) men visst ser dom smarriga ut?

Nu ska jag leta upp en äckelpäckel fästing på smulan på hennes mage som jag har kännt och försöka få bort den, den upptäckte jag idag när hon låg och solade sig i trädgården.




*NJUTER*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0