livet efter?

Många tankar fladdrar i ens huvud när man har någon som ligger nära döden? själv tycker jag inte om att säga *döden* egentligen...för jag tror STARKT PÅ ETT LIV EFTER DETTA! så död??? NEJ!!! man lever helt enkelt vidare bara!
Jag tror att man föds för att sen återigen återfödas, INGEN  KAN NÅGONSIN TA DEN TRON IFRÅN MIG!
jag kan inte tänka mig att vi lever ett helt liv här på denna jord med både med och mot gång och sen när man levt hela livet så är det bara till att tacka för sig och säga *hej då*?  NEJ NEJ NEJ!!!! jag vill inte ens tänka tanken på att det kan vara så!

Tänk alla barn och ungdomar som går bort i tidig ålder?
Skulle dom bara försvinna för ALL FRAMTID???? NEEEEEEEEEEJ!!!

Visst dom försvinner från sin familj o släkt men ändå så tror jag att dom återföds på ett eller annat vis där dom sen har kontakt med sina kära. även om sen inte de *kära* fattar det!

Detta är väldigt svårt att prata i egentligen för alla tycker och känner så olika, men jag litar verkligen på min innution när det gäller ett liv efter döden.

Det enda jag vill när man dör är att man går vidare till det som en gång varit lyckligt i sitt liv och att man fortsätter leva därifrån!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack anette! :) Snygga armband så! :) Ålder är bara en siffra! Kramis

2010-08-26 @ 08:23:39
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: petra

Stå på dig i dina tankar som du har helt rätt att ha precis som du vill... Jag håller dessutom med dig! Kram

2010-08-26 @ 22:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0