olycksdagen



Ja idag har det ju varit den hemskaste dagen på hela året enligt många som tror på det här med skrock!
ÄR DU EN SÅN SOM TROR PÅ DETTA?
jag kan väl ha en liiiiten känsla för hela grejen men det är typ inget som jag tänker på under hela dagen, däremot så tänker jag på datumet om det nu inträffar nåt konstigt under dagen och jo iofs så  hade jag ju lite otur idag, sen om man kan räkna det till fredagen den 13??? Hmmmm...det vette sjutton!!
Det handlar om att vi har larmet på jobb fram till klockan 15:00, därefter tar kvällen över!
Min kära kollega ringde ganska exekt 14:55.....alltså 5 minuter innan jag skulle stänga av det förbaskade larmet!
Mr   J behöver toabesök!!
Ohhhh...jisses tänkte jag..INTE NUUUUU!! KLOCKAN E JU 5 I TRE!! TYPISKT NU DEN TRETTONDE!
jaja...bara till att bege sig upp till Mr J och låta honom gå på toa och det var VÄLDIGT BRÅTTOM!!
och ja nog var det bråttom alltid...han fixade ett stort A som man säger när man gör stort på toaletten!

Detta är oxå det enda som jag råkat ut för idag Fredagen den 13!!!

så nej jag tycker inte att Fredagen den 13 har skapat så stora problem för mig, lite otur kanske men det har man väl mer eller mindre varje dag på ett eller annat vis!

Dom som däremot upplever allvarliga olycker, dödsfall och div saker just denna speciella dag, kan jag
förstå att dom verkligen börjar tro på det här med FREDAGEN DEN 13

Nu ska jag dock försöka njuta av min sk. olycksfredag! :)))


Kommentarer
Postat av: Jayne

Nu är ju inte kvällen slut i och för sig...det vill säga ÄN kan det hända saker....

Jag tror inte heller på detta med otursdag... Kan inte säga att jag märkt något av det...inte ÄN...som sagt

2010-08-13 @ 19:53:51
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0