sådär ja...

Då har man gjort sig skuldfri denna månaden oxå, känns skönt att veta att det faktist blev kvar en liten slant i plånboken även denna månaden, hade ganska många räkningar denna gången, som bilskatten och bilförsäkringen, Konstigt att alla dom dyra ska komma samma månad?  men nu är dom batalda i alla fall *L*

Idag käkade jag frukost med Jeppe o Lisette här hemma, det var riktigt trevligt och jag hade handlat hem lite pålägg så det var ju bara till att vraka  och välja



Sen var Jeppe o jag iväg en runda till svågertorp där vi gick in och kollade på biltema och på Rusta, blev lite köp på Rusta för där hittar man alltid nånting!
Efter det körde jag inom och hälsade på Farmor, ingen förbättring och nu har de även satt in Morfin på henne, man verkligen lider med henne när hon jämrar sig för man är ju så rädd att hon ska ligga och ha ont! som hon ligger nu så känns det nästan som att det bästa hade varit för henne att få somna in lugnt och stilla, Hon sover mest hela tiden och hon ser verkligen trött ut! Slutat äta har hon oxå gjort så hon får ju inte i sig någon näring..endast lite kallt vatten mellan varven, för det tycker hon tydligen är gott!

Ucsh för att bli gammal!!

Nu är jag hemma och som sagt nu har jag nyss bet mina räkningar, Jeppe står här ute med sin bil för att byta bromsar. Funderar på om jag ska laga nåt lätt till middag eller om vi ska ta den enkla varianten idag och kanske beställa något?  Får kanske passa på nu när man nyss fått lön :))
Får se hur det blir!?


Kommentarer
Postat av: Jayne

Räkninhar var det ja...de får jag också ta mig an..... innan jag shoppar loss imorgon..hi hi hi

Skickar en kram

2010-08-27 @ 20:01:02
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0