1 Dec 2010

Ojjj,,,,vad tiden den kan gå snabbt!!!
Det var ett par dagar sen jag skrev i min blogg men det är tack vare att datan den slank om händerna på Lisette en dag och den sen inte funkade längre, Nu sitter jag med Denises data men den är ju bara sååå förbaskat slö att man inte har tålamod nästan...så därav att jag varit lite slö med mitt bloggande, sen har jag väl kanske inte haft lust att sitta så mycket vid datan heller,, man har ju alltid sina perioder!! Har helt enkelt inte varit kul att sätta sig ner och knappa! :))
Annars är allt bra och som vanligt här hemma hos mig, Denise har fyllt 15 år och det gjorde hon den 27 de...blev inte så stort kalas som beräknat eftersom det var vissa angelägenheter i familjen men mamma, Ulla o Hugo kom i alla fall och naturligtvis så var ju ALLA med att gratta, Vi hade i alla fall beställt RENT FÖR MYCKET SMÖRGÅSTÅRTA, och vad gör man inte då??? Jo man delar med sig så att de fick med sig hem!



Denise 15 år när vi i familjen grattar henne!!


så här mycket snö var det på Denises födelsedag ;))


God tårta som jag fixat till på hennes dag


en SÖTNOS med en SÖTTÅRTA


Hugo, Ulla och morssan med STOOOORA smörgåstårtor framför sig!!!

Trots att det blev liiiiiiite misslyckat kalas med en del som inte kom så var ändå Denise nöjd med sin dag :)) och det känns skönt att veta! Hon fick i alla fall det hon mest önskade sig och det var en touch-mobile och hon blev även nöjd med alla andra presenter oxå! :)

VECKAN I ÖVRIGT;

Har vart bra....Igår var jag på julbord med jobb på sankt markus vikällare



Såååå mysigt ställe och fasiken så god mat och MYCKET mat!!! Kan vewrkligen tänka mig att komma dit igen på andra promisser...sitta och njuta av en go middag tu man hand eller varför inte en dag när någon nära och kära fyller jämt! ETT UNDERBART STÄLLE MED SUVERÄN SERVICE OCH GOD OCH FRÄCSH MAT!!! 5 stjärnor av 5 möjliga får detta stället.
Ett ROMANTISKT place måste jag säga!! :)
so Next boy in my life....take me inside here and im yours!!!! ;)))
jaja,,,,eller nåt i den stilen!!


IDAG ÄR DET ONSDAG

och jag är ledig imorgon, LOVAR att sova ut lääänge länge!! :)
kallt har det varit hela veckan och massor av snö har det kommit, nästan så jag tycker synd om min katt som inte vill sticka fötterna utanför dörren...*SUCK* hon börjar bli fet... för så fort jag kommer innanför dörren så ser hon fram emot att jag öppnar kylskåpet och bjussar på nåt gott såsom korv, leverpastej eller annat, ändå vägrar hon att gå ut....Idag försökte jag kasta ut henne i snön men UCSH....hon RUSADE in igen och blängde på mig som om jag var en helt TOSSIG männska!!! :))
Kan heller inte se att hon har bajjat i sin låda på flera dagar!! Hmmm...hoppas bara hon inte får ont i magen!!?

imorgon:

är jag ledig och jag ska SOOOOVA ut så länge som möjligt.
ska städa ovanvåningen där som ligger en massa onödiga saker just nu.
ska på föräldrakvart och se hur det har gått för Denise sen förra mötet.
fortsätta skriva i min blogg ;))



TRO HOPP KÄRLEK TILL ER ALLA


Kommentarer
Postat av: Jayne

Grattis till henne i efterskott... !!!!

Här vill man också touchmobiler..så vi kollar runt inför julen.. vad valde ni för ngn???

Idag har det snöat hela dagen här.helt otroligt!!!!! Man undrar ju hur denna vintern ska bli...hmmmm...

Kram på dej

2010-12-01 @ 21:54:11
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0