ett gott nytt år????

Nej färgen som jag tonade med blev inte bra!!!! blev ingen koppar i håret över huvud taget...så nog e jag lite sur allt!! förstår inte varför man egentligen håller på att slita på sitt hår när det ändå inte syns!!?? jag känner mig besviken...tyckte mest att det blev ännu mer mörkt än vad det redan är!! SUCK!!
Denise tyckte att jag blev fin i det men det kan oxå bero på att jag klippt lugg och hon tyckte att mina ögon kom fram mer än vanligt?
jag vet inte? Nästa gång jag köper toning så ska jag köpa orangetonat!!! :)) allt för att det ska synas!!
jaja, kvällen har vart lite si och så
Mr D o jag bråkade som vanligt och jag bara ÖNSKAR att det var gott om lgh.eter..så man kunde slippa ifrån allt tjaffs!
Jag har sagt till honom att jag vill ha egen lägenhet och att vi borde satsa på det...Men vad ska man göra när det inte finns några???? bara till att söka och se glad ut och försöka stå ut tills vidare!! MER är det inte att göra!!!

Imorgon är det i alla fall ett helt nytt år som kommer in i våra liv och man får försöka göra det bästa av det möjliga!! jag har planer på att satsa på mitt liv i vissa former i alla fall och jag kommer börja direkt efter nyår.
Imorgon ska jag i alla fall NJUTA av att det är sista dagen i December och en början till vår och sommar typ...även om det kanske tar tid...men det går på rätt håll i alla fall!!
Jeppe kommer hit och jag har förberett god mat, kommer inte bli så sent för min del eftersom jag ska upp o jobba både lördag och söndag men skönt ska jag försöka ha det imorgon dock!!

Nu ska jag krypa ner under täcket och bara sova så gott jag kan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0