god Forts..från FARMOR

Ja så var då den mysiga Julen slut! Och japp, den har verkligen varit bra och lugn på alla sätt och vis!
Jag jobbade ju på själva julafton och när Lisette kom till jobb så var det dags för mig att åka hem och det var Jeppe som lämnade henne och hämtade mig.
När jag sen kom hem så började vi så smått att duka fram till sillen och det var SÅÅÅÅ GOTT!!! och man blev väldigt mätt!! så vi bestämde att vi skulle vänta ett par timmar innan vi sen började med varm-maten, så däremellen kom *låtsas*Tomten :) och delade ut alla klapparna, (ganska många för att bara vara inom familjen) och det ENDA som fattades var LISETTE! vi saknade nog henne allihopa, eftersom det som sagt är FÖRSTA julen någonsin som inte ALLA varit närvarande! men vi la hennes klappar åt sidan som hon sen skulle få öppna när hon kom hem från jobb...kring 24:00.
Här hemma har vi som tradition att var och en öppnar sina klappar *en åt gången* så att alla ser vad man har fått och att man kan ta del av varandras klappar. Och alla blev nöjda med sina julklappar...jag fick bl.a en jättefinljusstake av Lisette som jag hade önskat mig, av jeppe fick jag en brödrost som jag oxå önskat mig och av denise fick jag en mössa, örhängen och armband *ME LIKE EVERYTHING* 
Denise blev även hon nöjd med alla klappisar och Jeppe han avgudade countryskivan som han fick av oss och även allt annat!  Mr D fick mest plojsaker men han blev nöjd han oxå.
Vi åt skinka,köttbullar,prinskorv etc...etc...ganska sent eftersom vi blev så mätta på sillen men när vi väl dukade fram så smakade det hur bra som helst! och snart skulle även Lisette komma hem :)
När hon väl kom hem så satte vi oss allihopa för att se när hon öppnade sina julklappar och det kändes riktigt bra och fridfullt!! :) Även hon blev glad för sina klappisar!
Den bästa julklappen detta året är ändå att jag fick reda på ett par dagar innan jul..att jag Annette ska bli FARMOR!!!!
kan ni fatta!!! jag kommer nästa jul att vara FARMOR!!!!?
visst låter man gammal då? men ändå så charmigt på nåt vis...*hehe* farmor Annette!!
har haft svårt att verkligen kunna tro att det är sant, men visst är det sant!! och jag kommer verkligen lägga ner pengar nästa jul på mitt allra första barnbarn!!! :)))) ska bli JÄTTESKOJJ men långa månader att vänta!!!
Ingen kan föreställa sig min glädje över att Jeppe o Becky ska bli mamma o pappa till mitt lilla barnbarn!!! jag ser SJUKT mycket fram emot det! :)

Denna julen har jag tagit en himmla massa foto,........MEN VAD HÄNDER!!!!!??? 
jo min kamera går sönder!! men om jag ska vara RIKTIGT ÄRLIG!! så gör det inte mig något eftersom jag nu måste köpa ny kamera....var helt enkelt inte riktigt nöjd med den jag hade...synd bara att vi missade Jeppe som *icke pappa* julen innan han kommer vara *pappa* !! 

Nu önskar jag er alla en fortsatt god fortsättning!! 
 


Kommentarer
Postat av: Jayne

Hej Framor Annette. :)

Ja det är sanslöst..så UNG och FRÄSCH farmor... Grattis grattis grattis grattis till dej men ocksp till Jeppe och Becky .

När kommer lilla/lille undret????????????



KRAM i massor Farmor

2010-12-26 @ 17:20:38
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0