god jul glögg

Finns det något godare än lite varm glögg när man kommer hem efter en frusen dag? :)
smakade så gott och det värmde ända in i skälen på en, till glöggen fixade jag ihop ett par goda mandelmusslor med vispad grädde och lite hallonsylt *MUMMA*

Ja idag har det varkligen varit kallt ute men solen den har ju varit framme och man blir ju så glad av att se den! :) VÄRMER lite inombords åtminstone!!
Jag tänkte köra till ÖB efter jobbet men ångrade mig och körde direkt hem, man ville lixom bara komma innanför dörrarna och koppla av och fatta att det är FREDAG!!! Yeeeehhh!!!!!(:-)
Jag har tänt upp en massa stearinljus här nu som ev kommer alstra lite värme, det behövs verkligen för jag tycker även att det är kallt inomhus (även om det bränns som sören på mina kinder) :)

Nu ska jag börja laga lite lätt middag här hemma och sen bara NJUUUTA AV FREDAGEN! :)



lite GOD JUL glögg.....( sådär god )



smarriga mandelmusslor :)


Kommentarer
Postat av: Jayne

mmmm helg...visst är det bara härligt!!! Underbart underbart.



Jag lever på hoppet att få vara ledig från 20/12 till den 10/1..... har fått ja från 22/12... ahhh...så HÄRLIGT

2010-12-11 @ 18:27:45
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0