hej på dig Fredag!



Hoppas ni alla där ute har en toppen bra Fredag, själv ska jag strax gå och nanna kudden...hihi...japp...låter hemskt en fredagkväll men jag ska faktist upp klockan halv 5 imorgonbitti!
Sitter just nu bara och väntar på Denise som ska komma hem och ta Felix för att sen sova över hemma hos pojkvännen, och mest bara för mig att kolla att allt står rätt till med henne, hon var ju dålig imorse...började redan igårkväll då hon klagade på att hon mådde illa, Imorse var hela hon het på kroppen och jag sa åt henne att stanna hemma från skolan,,,men OJJJJJJ.... det var inte alls populärt!!!! Hon ville gärna försöka eftersom det nu är nian hon går i. :) BRA....men ändå inte bra om man har feber!
Tror oxå det hängde liiite på att hon kanske trodde att hon skulle få vara inne hela helgen och hon var rädd för att få vara inomhus.
Jaja...hon gick till skolan och hon måddde hyffsat sa hon efter att jag hade smsat henne och frågat, men visst e det lite skrattretande att hon absolut INTE ville vara hemma från skolan, just bara för att hon var rädd att inte få gå ut i helgen? Hmmm??? undrar om jag oxå¨bettede mig så??? Kommer inte ihåg!

Just nu känns det lite konstigt,,,,herregud,,,,,jag kan gå och lägga mig precis närsomhelst utan att bry mig om någon annan?? Kan det vara sant?
Menar annars får jag alltid sitta uppe till 21-22 för att kunna vara lugn, men som sagt...idag sover Denise inte hemma, ***UNDERLIGT**** men samtidigt skönt att veta att ansvaret är hos någon annan ( freddes föräldrar)
Jag har ju ansvaret när han har sovit över här hemma, vilket har hänt för det mesta. Jag ser ALLTID till att dom är hemma senast klockan 21 och att de får mat i magen och sen sköter de sig själv.

Liiiiite orolig känner jag mig allt!!! men går säkert bra!

Nu säger jag GONATT TILL BLOGGEN!!!

***love to you all***


Kommentarer
Postat av: Jayne

ha ha ha ha DETTA minns jag... var man borta på en fredag så kunde man ICKE vara frisk på lördagen..hmmm

Jag var ju hemma idag.. men var faktiskt iväg på ftermiddagen en sväng.. ja till apoteket så det kan nog räknas som ok?? :)

Min ynsgting har också drag av min tonårstid..och din säkert... vara hemma fårn skolan... nja..njo... nej.. TJEJER drar.. Ja i vårt fall var det ju killar!!! :)

Ullaredsbusstur helt klart jag följer med!!!! Vi var på en sån nu förra helgen... helt ok!!!

Vi kan j ta en sån och känna oss för.. ha ha ha..se om vi vågar ta en natt sen tillsammans...

Men först måste vi ju hitta dag för att fika och snacka..och mysa!!!!!!!!

2010-12-03 @ 21:47:34
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0