my god!!!

Jisses...säger jag bara!!!! från att det luktade jättegott i köket av min potatiskaka som dessutom blev lyckad



till att gå till denna bedrövliga doft som jag hittade ovanför kylskåpet och som vi helt enkelt har glömt bort!!
ja jag trodde verkligen att Felle hade fått alla sina julklappar, men vad hittde jag där??? Om inte den omtalade tjurasnoppen som han fått av mamma o Nisse...och ÄN EN GÅNG!!!
MY GOD...VILKEN DOFT SOM SPRED SIG I KÖKET NÄR JAG ÖPPNADE PÅSEN
Givetvis åkte både tjura-snoppen och Felle ut i uterummet, för det var en vedervärdig doft!!!
min potatiskaka doft försvann på en gång när jag öppnade den där påsen.
Nu ligger han dock och riktigt *njuter* i uterummet av att äta denna *snopp* Hmmm...hoppas jag inte blir hund i mitt nästa liv...*ÖRRRRRK*



*
är det *smakfullt* Felle??? :))))


Kommentarer
Postat av: Jayne

isch..isch... jag vill inte helelr bli hund i nästra liv..OM jag blir det..ge mig inte tjursnoppar...pleaseee :)



Gott nytt år på deh kära vän!!!! :) Kram

2010-12-31 @ 18:59:01
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0