Tjingeling!!



njaaa...jag är nog inte så lycklig som jag ser ut egentligen, har FORTFARANDE massor att göra trots att jag var ute i stan hela dagen,!!!! SOM JAG SA INNAN IDAG......jag är tydligen en väldigt VELIG person som just nu HATAR MIG själv!!!!
HERREJISSES.....HUR SKA JAG HINNA MED ALLT????  Nu är jag faktist RIKTIGT TRÖTT på mig själv!!!!
Imorgon är det helt enkelt SISTA changsen att fixa med klappar....men imorgon ska juag ju även handla hem mat!! Ohhhhh...MYYY GUUD!! ...jag älskar julen på ett vis men inte på ett annat vis...jag älskar att handla julklappar till ungarna och se fram emot deras ansikten när de öppnar  sina klappar...jag är en människa som hellre ger än får om man säger så.....*även om jag sen gärna vill ha en *liten* klapp....plojj typ!!! men just på julafton vill jag se mina barn med glitter i ögona!!.....SPELAR NOG INGEN ROLL HUR GAMLA DOM ÄR??!!  I JUST LOVE IT!!! och mina barn kommer ju som sagt ALLTID förbli MINA BARN oavsett hur gammla de blir!! klart man kan ge lite omtanke och plojsaker när det nu bara är julafton en gång om året. MEN SOM SAGT...JAG HAR PROBLEM!! *hihi*
Nästa år ska jag börja direkt efter midsommar och som sagt...då har jag mer anledning att köpa lite roliga prylar ;))

*GISSA VARFÖR**

Kommentarer
Postat av: Jayne

hi hi hi hi

Blivande faster har redan berättat... hi hi hi



En tur till Ullared vid midsommar alltså...för att fixa julklapparna...?????

2010-12-23 @ 09:21:36
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0