HELGEN

Jahapp, så sitter man på SEGA DATORN IGEN!! :)) ja Denises då alltså...vill ju inte lägga in bilder på Lisettes nya data, hon blir vansinnig om man missbrukar den och det har jag lovat att INTE GÖRA!

här kommer lite bilder från fredag-söndag



jag köpte hem lite skumtomtar på ekohallen...visst tillhör väl de julen???



även lite annat gott o blandat blev det brevid tomtarna :))




Fredrik skulle sova över men det blev aldrig så, däremot bjussade jag på en varm dubbelmacka med ost och tomat , lite god gurka och keso o fetaost brevid GOTT!!


LÖRDAG:



bakade jag lite Mozartkulor



Jag fick smaka EN endaste!!! :)) så jo dom var nog goda!!!!!! *L*


SÖNDAG:


köttbullar till middag..GODA DESSUTOM...recept kommer



Denise och Fredrik 5 månader



slängde ihopa en kaka på 15 minuter.

Nu sitter jag bara och väntar på att smulan ska ta och komma in från detta kalla vädret, hon följde med Denise och Felix ut när de skulle följa Fredrik hem, hon är inte inne ännu och som sagt!!! kan inte somna förrän hon e hemma! Det är kallt ute och jag är Orolig NU!!!


Kommentarer
Postat av: Jayne

mmmm massor av gottigt... Till helgen ska jag göra julgodis.. "pappas favoriter!..mandelmassa med choklad..mmm... Min pappa älskade dem och jag lärde mig.. nu har jag lär tmin yngsting.. :)

Baka lite får man också göra.. förhoppningsvis ledig nästa vecka som sagt så...ahhh..NJUTA.

Ha dte gott

2010-12-13 @ 20:23:13
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0