på spisen imorgon

Äntligen kan jag sitta ner och bara ta det lugnt!!! Inte klokt att man ska komma hem egentligen och börja med middag???!!! Den borde stå färdig på bordet när jag kommer innanför dörren efter jobb imorgon :) och speciellt när det är sådant här väder!!! HERREGUD!!! så dåligt de har skottat och rensat på trotoarer och dyl, man har gått med väldigt tunga steg där i snön hela dagen och eftersom man vet att det är halt under all snö så spänner man hela kroppen, allt för att inte trilla typ! JÄTTEJOBBIGT har det vart idag att trampa från den ena vt till den andra! Ändå har jag och min kollega ganska bra för vi jobbar ju i närheten av lokalen, en del kolleger jobbar en bit ifrån och får gå destu mer så jo visst tänker man på dom när man jobbar!
Men sen hatar jag att de inte rensar upp trottoarerna!! jag älskar snö på ett vis...men samtidigt lär man sig att hata det oxå när det är på detta viset!!! *SUCK* alla blir lixom irriterade när man inte kan gå som man brukar göra. TRAVA.....TRAVA....TRAVA.... är vad det handlar om
ska bli kul att se hur det blir imorgon? de har ju lovat ÄNNU mer snö och just nu mår jag dåligt utav all snö som kommer, menar NU KAN DET VÄL VARA NOG!!!!
inte nog med det, jag är dessutom LIVRÄDD för att ta bussen i sånt här väder, halt och förädiskt och ibland kör de som galningar typ....ju mer folk på bussen är ett plus för mig när jag åker i sånt här väder....VET DU VARFÖR????

hehe...jo för ju fler människor det finns på bussen, destu fler dör det tillsammans med mig och någon av alla dessa människor kan ju komma att bli en bästa vän!!!
så jo jag brukar sitta och betrakta ALLA som kommer upp på bussen och riktigt tänka....Hmmmm....( hon kan man ju kanske prata död med ) eller oxå....( nä men herregud...den där kan man ju inte va kompis med )
Inte klokt egentligen att man ska behöva tänka på detta viset? man mår verkligen dåligt!
Imorgon har jag dock blivit lovad att bli körd till jobb! så japp tack!! :))

HOPPAS NI HAR EN FIN FREDAGKVÄLL!!!
KRAAAAM



Kommentarer
Postat av: Jayne

ha ha ha toka där.. jag trodde det var bra med mååååånga på bussen för om man är mitt i vimlet så kanske man inte skadar sig vid ev krock...man har ju alla människor runt sig som fångar upp... men..ha ha ha ha

Hoppas du haft en bra dag och blev körd till jobbet

2010-12-18 @ 21:34:31
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0