fredag kväll!

Jag har varit ledig idag men inte haft ork att göra nåt speciellt...JAG LÄNGTAR VERKLIGEN TILL VÅREN för jag känner nu i hela kropp och själ att detta inte e bra för hälsan...INTE FÖR MIG I ALLA FALL!!
Är så Förbannat trött på denna vintern att jag snart går i ide som björnarna, Jag saknar min bil..jag saknar att åka ut o köra närsomhelst och jag saknar SOLEN SOM VÄRMER!

Lisette o Denise e i Helsingborg och där e jag även lite smått orolig...inte för Lisettes skull för henne litar jag på fullt ut, nej jag är mest orolig över att Denise ska strula.

Sen klockan var ca 3 så har jag mått skitilla och kännt mig konstig i kroppen, har hållt på att kräkas flera gånger och känner mig fortfarande lite sådär mör i kroppen,,,,,precis så som det kändes när jag hade maginfluensa. MEN NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!! man kan väl bara inte få det IGEN??? jag hoppas verkligen bara att det är nåt tillfälligt!

Nu ska jag snart bege mig på att göra inbakat av nåt slag?  återkommer med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0