här var det förkylt

ucsh vilken jobbig dag det har varit, började redan imorse när jag satt på bussen på väg till jobbet, blev täppt i näsan och ögona började rinna..blev helt genomförkyld bara så där på en endaste gång, och det blev bara värre under dagen..så till middag åkte jag hem och gick direkt o la mig, jag tror nog jag hade feber oxå för jag frös och det brändes under ögonlocken när jag blundade.
Är fortfarande jättesnuvig och ögonen är fortfarande rinniga..Jobbigt är det. När jag gick ifrån jobbet idag så sa ajag att jag säkert skulle kunna komma imorgon men som det känns nu så blir det att jag stannar hemma, jobbigt att jobba när ögona bara rinner hela tiden och det ser ju ut som om jag går omkring och lipar.
Ikväll blir det bara tv-tittande för hela slanten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0