Lördag

Idag hämtade jag ut mina stövlar som jag beställt genom Nelly.com dom verkar himmla sköna men aningen klumpiga, men man lär väl sig traska i dom, men nu skulle det inte förvåna mig om det blir vår o värme för idag ligger det vår i luften tycker jag HÄRLIGT men som sagt man ska nog inte hoppas på för mycket!


Nu har jag även varit inne på Ellos o beställt ett par sneakers till våren, ett par röda..jättefina är dom och jag gillar rött till jeans, var även inne på gina trico och skulle beställa en rödrandig tröjja men jag fick inte rätt på det så Lisette får hjälpa mig med det när hon kommer hem.
Nu ska jag ta och börja med middagen här.
Idag blir det fläskfile med currygojja o banan, såg himmla gott ut så vi får väl hoppas på det :))




 


Kommentarer
Postat av: Jayne

Stövlarma ser fina ut!!! Jag köpte en röd/vit randig och blå/vit randig tröja på Lindex.



kalaset gick bra!!!!! Maten och vinet blev uppskattat , sonen blev nöjd med presenter...allt bra.



Vi behöver köpa nytt sorund system...bara 3000 kronor..wiihaaa KUL...

2010-02-21 @ 00:37:45
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0