min nya kyl o frys är på plats

Nu e man hemma från jobb och nu har man nyss ätit. idag blev det kycklingburgare med bröd,sallad och dressing,var lagom gott att äta så här efter jobbet.
I fredags var ju jag o Lisette på Ikea och jag hittade en del saker som jag köpte till köket, bl.a två lampor, en matta, lite blommor, ljus o annat smått...gardinerna som jag egentligen ville ha var slut för tillfället och jag hittade inga andra som jag direkt blev förtjust i så vi körde bort till Rusta för ibland har även de gardiner, hittade ett par som jag tyckte så söta ut men ack vad jag bedrog mig!! för de åkte ner lika fort som jag satt upp dom, ucsh....dom var inte alls fina så dom fick bli duk istället ;)
Nu har jag bara satt upp provisoriskt så länge tills jag hittat andra som jag vill ha, men vi är ju fortfarande inte riktigt klara med köket ännu.
Kylen och frysen är på plats i alla fall och dom blev jättefina.


duken som ligger på bordet är egentligen gardinerna som jag köpte *hehe*

 

Min gardin( duk )

 


Jag är nöjd med köket men som jag sa, det är inte RIKTIGT klart ännu, den blå listen under skåpen ska målas om till en annan färg, beigt har jag tänkt mig där...ska ha andra gardiner, och helheten kan man inte se förrän hallen intill köket är fixat och målat det oxå eftersom det lixom hör ihopa med köket.
Man får ta lite i taget helt enkelt! 
Nu ska jag hänga upp en maskin tvätt här sen blir det soffläge för min del!


Kommentarer
Postat av: Petra

Så fint det blev! Stort kök ni verkar ha. Lycka till med att hitta gardiner. Det hade varit snyggt med ett par knalliga gröna eller mer åt det skrik "limeiga" hållet om du förstår! Passar till våren och den rosa lampan.

2010-02-28 @ 20:06:57
Postat av: Jayne

SNYGGT!!! Håller med Piddra om att ert kök är stort!!! Grönt tänkte jag också på eller randiga med olika färger... vilka är det du är ute efter???



Måla mer.. ja... det är ju så... börjar man så... hi hi hi



Kram

2010-02-28 @ 21:10:40
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: eva

Jättefint blev köket. Så stort! Mitt minikök är så: Har du satt dig ner ja, då får du sitta där, ha, ha....Jag vill också göra om men det får bli senare för jag vill byta ut allt rubb och stubb. Mitt kök ser inte klok ut - lila av alla färger med grå kökslukcor! Hjälp!

2010-03-01 @ 14:17:32
Postat av: Lisette

japp, mitt kök är ganska stort och öppet och ännu större ser det ut nu med den vita färgen på väggarna :)

jag har tänkt mig ett par rosacerisa gardiner,,ja lite starkare färg helt enkelt!

2010-03-01 @ 15:54:03
URL: http://www.lindhekepp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0