nya skor..

Vintern ser ut att fortsätta så idag var jag inne på Nelly.com och beställde ett par liknande uggs,,för stövlarna jag har nu har gått sönder och de läcker in när det är blött ute, och nu är jag trött på att frysa om tårna.


Nelly  Shoes - Joanna
ska bli skönt att få hem dessa så man kan hålla sig torr om fötterna medan man jobbar, tar väl en tre fyra dagar innan de kommer men jag längtar redan! :) Just nu snöar det ju igen så det ser ut att bli en lååååång vinter vi har framför oss!! I helgen har de lovat ÄNNU mer snö!
Idag var det meningen att jag skulle storstäda men när jag väl satte igång så ucsh...nä jag kände inte alls för att satsa dagen på en storstädning, så det där får jag skjuta upp tills man verkligen är på ett storstädarhumör, och sånt humör brukar jag bli på när solen lyser in genom fönsterna, men ingen sol har lyst in i mina fönster idag så det fick vara så med städet :)
Nu ska jag gå in och tvätta håret hade jag tänkt, och sen e det dags att laga middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0