over and out!

Dagen har varit helt ok, min forkylning e helt återsteld, hmm..nør jag skriver hør så visar det danska bokstøver i mellanåt..storigt men får fråga jeppe om han kan fixa till det imorgon nør han hømtar upp mig!
Ja datan kommer alltså från vår granne som ør från danmark, så det ør vøl en instøllningsgrej!
Maten idag blev god...kycklinggratøng med ris o sallad


Nu nør Denise kommer in så ska vi øta lite tårta som jag kopte på konsum, mest bara for att det ør alla hjørtans dag och sen for att det ør lite synd om henne idag, Viktor har gjort slut med henne så hon e ju jøtteledsen, går bra nør hør e kompisar till henne men så fort hon e ensam så blir hon ledsen och borjar gråta.

Klart att det måste kønnas, de har ju øndå varit ihopa ett helt år och nøstan på varit med varandra dagligen under hela detta året. ¨så visst måste det kønnas i hennes hjørta,,,sen att gora slut en dag som DENNA!!! inte bra! Men hon kommer vøl over han så småningom øven om det kan ta lite tid.
Nu ska jag gå och søtta mig o titta på blåsningen som kommer nu klockan 20:00
hoppas ni alla har haft en bra hjørtedag!!

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0