sista dagen på utbildningen!

Godmorgon alla morgonpigga!! :)  Inte för att jag själv är morgonpigg men fick i alla fall liiiite extra att sova idag eftersom jag ska på rehab-utbilning hela dagen  och det är sista onsdagen, sen blir det en avslutninsgång i slutet på Mars. Skönt att det är sista gången för jag föredrar nog att jobba än att gå på såna här utbildningar fast samtidigt kan det ju vara skönt att komma ifrån sitt jobb lite.
Sitter här nu och dricker en kopp god kaffe i mitt RÖRIGA OCH STÖKIGA kök, allting ligger huller om buller och Danny började måla lite lister redan igår, så hela golvet är ju täckt med skyddspapper.
Imorgon när jag är ledig så ska jag ta och skura alla luckor, skura spisen,kylen o frysen och karmarna till fönsterna plus att jag ska tvätta ett berg av kläder så imorgon kommer det bli full rulle här hemma. Men jag var smart att ta sem på Fredag så ja nu har jag plötsligt två dagar på mig och sen börjar väl Danny måla på fredagkväll och lördag o söndag när jag jobbar!
Vi har bestämt oss för vit färg på väggarna, det blir ljust och fint och skulle det bli skavanker efter en tid så är det bara till att fylla på med färg.
ska hellre satsa på lite starkare färger på typ gardiner, lampor,mattor och dukar. så jag tror det kommer bli Toppenfint!! Sen är det lättare att byta gardiner o div saker i framtiden, för vitt går ihopa med ALLT!!

Nä nu får jag ta och fixa till mig innan jag tar bussen upp till Jägers för att möta Anette o hennes man.

HA EN BRA DAG!

Kommentarer
Postat av: Jayne

KUL att städa...tjohoooo

Jag måste börja rensa i våra köksskåp...kasta saker som bara jag inte använder.. skura på insidan.. För i slutet av mars byter vi luckorna. Lika bra att rensa nu då....

Låter som en bra ide med vitt och sen ta in färger via tillbehör. Hoppas få se lite bilder sen...

2010-02-24 @ 20:43:44
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Jayne

Mmmmm...visst är det härligt med STÖK... phew.

Hoppas få se FOTO.... :)

2010-02-25 @ 20:09:18
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0