smulan

idag vaknade jag med ett ryck och jag lixom bara studsade uppför sängen, hade en konstig känsla av att smulan var utomhus..Hon brukar alltid komma och kalla på morgnarna om man sover längre än 6 för hon är ju van vid att gå ut kring den tiden, men icke idag...gick o kollade i alla rummen och nej hon var ingenstans, kollade kattluckan, den var öppen så hon har kunnat ta sig ut, men inåt var den inte fullt öppen så om hon nu har försökt ta sig in så har inte det funkat.
Rätt vad det var när jag var på ovanvåningen så fick jag syn på henne borta vid skolan herregud hur länge har hon varit ute??? vem har släppt ut henne?? jag öppnade i alla fall fönsteret o kallade på henne men Hmmm...hon verkade inte bry sig hon hade antagligen fått syn på en fågel eller mus eller nåt? eller oxå så är hon sur som ättika på oss eftersom hon inte har kunnat komma in, För än har hon inte kommit in, men nu ska jag sätta på mig o ta Felix på en runda så ska jag se om jag kan få in henne.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0