snöiga bilder!

Myyy good vad det snöar och det har kommit riktigt mycket, jag var nyss ute med felix och det var faktist ganska skönt att trampa omkring där i nysnön, det knastrade under skorna i alla fall och det lyser ju faktist upp en hel del!! :-) men det kvittar....jag är trött på snö ändå! *L* och just nu tycker jag mest bara synd om alla fåglar som går "under" denna vintern pga brist på mat!

Japp...sån e jag, tänker mycket på djuren! Många djur som dör denna vintern på grund av att de inte kan hitta nån mat bland all denna snö, menar alla insekter och sånt har ju gått i ide precis som björnarna gör, träden har ingenting att erbjuda heller och på marken?? japp den är ju som sagt täckt utav snö!

Jag tänker oxå på alla stackars katter som jämt och ständigt blir övergivna och utkastade UCSH...vilken hemsk tanke att tänka det just nu i detta vädret!! Men som sagt---det är ju verkligheten!!

Hade jag bara haft rum till alla katter som blir övergivna så hade jag mer än gärna tagit emot dom, men ska sanningen fram, så funderar jag ibland på att starta ett kattpensionat!! :) jag tror jag hade passat utmärkt som matte till alla katter som kom på besök! ;)

JAJA....jag tog lite bilder när jag var ute i snön o trampade!!

 



 




Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Nettan jag tycker osso synd om alla fåglar. Jag brukar kasta ut delade äpple o russin till dom. Men har man börjat med att mata dom får man fortsätta.Men det är roligt att se att dom kommer tillbaka o njuter av att äta på äpplen.Ha de kram

2010-02-19 @ 09:44:53
Postat av: Lisette

tack mamma och vi vet alla vart jag får min skönhet ifrån ;)



Det roliga med dig är att du ska lägga kopplet sidan om felix ;p du kan inte släppa loss han hahaha

2010-02-19 @ 10:24:24
URL: http://www.lindhekepp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0