Tisdag men känns som Måndag

Då var de lediga dagarna slut för denna omgången!! Njaaa...kanske inte riktigt för jag är ju ledig på Fredag igen eftersom jag jobbar helg, men ändå,,min långlediga helg e i alla fall slut och det är inte klokt vad snabbt det går, känns nästan som om det var igår det var Fredag och man skulle passa på att njuta utav helgen man hade framför sig :)
Men det är ju bara till att åka till jobb och se glad ut och hoppas på att dagen går snabbt så man snart kommer hem igen, imorgon ska jag inte till jobb i alla fall utan då ska jag ut till valemarsro på nån rehabiliteringskurs och det varar hela dagen 4 onsdagar på rad, kan väl vara ganska spännande!!
Nu kom Jeppe för att hämta upp mig (snäll han är )  så nu säger jag hej o på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0