något att luska i.

Äntligen är mina 4 jobbedagar slut och det känns i hela kroppen hur trött jag är och fryser gör jag konstant hela tiden, men blir man blöt om fötterna och man går med fuktiga fötter hela dagen så är det ju inte konstigt att man blir frusen av sig även när man kommer hem. Får nog ta och köpa mig ett par andra stövlar men samtidigt är det väl nästan inga skor som funkar i detta vädret! Gummistövlar kanske men dom e ju så kalla! jaja...vi får väl se hur det blir men dom har ju lovat ytterligare snökaos den närmaste tiden, och jag orkar inte springa omkring med blöta fötter hela tiden.

Nu längtar jag bara till halv 8..då ska jag bänka mig framför dumburken med en filt omkring mig, tre bra program kommer då på en o samma kanal som jag ska kolla på, först kommer *halv 8 hos mig* sen familjen annorlunda och sist spårlöst försvunnen...så med andra ord IKVÄLL BLIR DET EN TV-KVÄLL uppkrupen i soffan med min filt och smulan i knät. :)

Ryggen min har gjort ont mellan varven men jag har försökt ta det lite lugnt med ryggböjningarna idag, men inte allttid man tänker på det där med hur man ska bocka sig ju. Men som sagt imorgon är jag ju ledig och jag kommer nog inte gå utanför dörren ens...jo om jag ska handla till middagen kanske, men sen direkt hem igen :)

Nu ska jag sätta mig och prata med dottern här lite som verkar må lite dåligt pga *något* och det där *något* ska jag försöka luska fram vad det kan vara!

så hej hopp galopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0