bara lite skvaller!



HEJ TILL PUBLIKEN!! ;)

Nu har jag lagat middag med en annorlunda spagetti,vet inte om ni kan komma ihåg att vi *gammlingar*  fick tjockare spagetti i skolan än vad det är idag? men faktum är att jag letat efter dessa lite kraftigare spagetti hur länge som helst och tro mig eller inte men igår sprang jag på dom!! BLEV SÅÅ HIMMLA GLAD,,att jag var tvungen att prova på dom redan idag *L*



Mmm..dom var VÄLDIGT kraftiga dessa spagetti och Goda eller som Danny sa
vaaa f-n....dom smakar ju inget!!
Men Hmmm....hur smakar egentligen pasta över huvud taget?????
ABSOLUT INGET
Det är ju köttfärssåsen som gör smaken och inte pastan *hihi* så mitt omdömme till dessa kraftiga spagetti blir en solklar 4 av 5 eftersom jag nu eftersökt mina skol-spagetti såååå länge!! och dessa ligger klart närmast och om jag får säga MIN MENING så smakar dom precis så som pasta BRUKAR smaka! :) (med andra ord....INGENTING)


Jag kommer köra med dessa fler gånger i alla fall.


DESSUTOM

Är tösen Denise



Glad IDAG eftersom hon ÄNTLIGEN har fått en tv på sitt rum, och nu saknar hon bara en dvd men det får bli när jag har råd till det, men såklart att hon gärna hade velat ha det på en gång så ett tag kändes det nästan som om hon var FRUKTANSVÄRT OTACKSAM och man blev nästan lite sur på henne!

Men hon den här *lilla* har tydligen fått för mycket i sina dagar av de saker hon vill ha och nu får man typ SOTA för det, för ibland tror hon att man gör pengar på toaletten!
Hon kan göra en VANSINNIG med en massa TJAT-SMS..och hon kan få en att må jättedåligt pga sina hot, men NU HAR JAG BESTÄMT MIG!!!

NU FÅR DET VARA NOG

Nu ska hon bli behandlad som den vuxna tjej som hon önskar att hon är!


FÅR SE HUR LÄNGE DET ÄR KUL DÅ`???



Kommentarer
Postat av: Jayne

Hm.. kattmaten ..den var väl inte inblandad i din matlagning??? :D

Igår skulle jag koka spaghett och vet inte vad som hände.. men det blev som en GRÖT... fattar INGET. Fick börja om helt enkelt och då gick det bra...hmmm



Ja,dessa härliga underbara barn... men jag tycker du gör rätt som låter henne få känna hur det är att bli vuxen.. vi har också bärjat så smått med det. Man får bita sig själv i tungan för att inte säga MEN VISST ok då..

Kram

2010-02-10 @ 20:20:51
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Petra

Förstår att det måste vara frustrerande när man ger sina barn allt man bara kan med det inte alltid duger ändå! Försök stå ut med tjat, det är bra i långa loppet att får vänta på saker också. Att förstå att saker och ting kostar men det lär de ju märka om inte förr så när de flyttar hemifrån hehe.

Kram på dig och hälsa familjen.

2010-02-10 @ 21:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0