DJÄKLA DAG

Den som säger att det är lätt att vara mamma till en dotter, hon ljuger! Nu spelar historien mig ett spratt igen och detta har jag vart med om en gång innan när Lisette växte upp och ja nu e det då Denise vi ska fajtas med här hemma, jag har typ hållt på hela djäkla dagen via sms och nu känner jag mig ganska trött i både kropp och själ måste jag erkänna.
Vet inte hur länge jag orkar med detta tjafs som hon nu håller på med? JAG KOMMER BLI GALEN!!
Mötet med mentorn gick jättebra och enligt henne så har Denise skärpt till sig riktigt ordentligt, KUL...KUL...KUL OCH EN NÖJD MAMMA SOM GICK HEM IGEN!
tog två minuter från det jag satte fötterna innanför dörren...*pip**pip*
kollade mobilen och ja, mycktet riktigt var det från Denise....hon ville till Helsingborg.
därefter har våra sms gått varma sinsemellan och i mellanåt blev jag RIKTIGT arg på henne. Hon kallade mig bådev det ena och det andra i sina sms. och till slut svarade jag inte henne.

Sen började Lisette, hennes mössa var försvunnen och givetvis blev det jag som fick skulden trots att jag inte använder mössa, hon menade på att jag borde ha mer koll på Denise..FAAAAAAN säger jag bara!!
Just nu känns allting bara FÖR JÄVLIGT! vet snart varken ut eller in hur man ska bete sig som mamma??  Har lust att bara gå in i dvala typ och vakna upp när det är vår.
Mycket hjälp av mannen i huset har jag inte heller, han kommer bara med en massa dåliga komentarer men snacka med ungarna??? nääää...bara kunna ge mig en massa kritik, det går bra. TRÖTT PÅ HONOM OXÅ!!!

Detta har varit min lediga dag men fyn fabian...vill inte uppleva denna dagen igen, DÅ JOBBAR JAG HELLRE.

OVÄDRET GER MIG ASPINENSBESVÄR SNART!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Nettan har skrivit till dig på hot mail. Men nu säger jag dig bara detta ATT NI ÄR TVÅ OM HENNE. Så klart ska Pappa ha ansvar han med.Det är nästan på att jag blir förbanad när jag hör att det bara är du som tar tag i det

Mamma

2010-02-02 @ 20:05:19
Postat av: Jayne

Annette... Föräldrar bestämmer över sina barn! Det vet du, jag vet, men jag tror att man i dessa stunder kan börja tvivla."Gör jag rätt, ska jag kanske.." Men du vet vad som är bäst för din dotter. Och du måste gå på din känsla.

Brukar säga till min lilla syster yster, som har små barn... de bekymmer du har nu är inget mot de som komma skall!!! Krasst, men sant.

STÅ på dej och kräv hjälp av MANNEN i huset. ;)

KRAM

2010-02-03 @ 08:49:08
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Jayne

KOM på.. för ett tag sedan hade V träffat en tjej via ngn emoträff en gång, de hade lite kontakt via nätet och skulle träffas... på Burlöv Centrum. JAG följde med... ha ha ha Inte som förkläde... jag träffade aldrig tjejen , men jag var där. De träffades ca 2 timmar sen åkte vi hem igen.

(Det blev inget mellan dem, han tyckte hon var för tyst...) Kanske du ska följa med till H borg....???

Eller be honom komma hem till er...

Lite motkrav kan man ju ställa

2010-02-03 @ 16:43:55
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0