nyförälskad

GOMORRON
sitter här nu med en stor kopp svartvinbärste och har nyss klämt i mig två smörgåsar, fixade även frukost till Denise så hon får lite mat i magen innan hon sticker iväg till skolan.
Min rygg ömmar ännu så jag får försöka ta det så lugnt som möjligt med den idag.
Igår satte jag ju mig för att kolla in mina favoritprogram på Tv-n men när det kom till spårlöst försvunnen så slocknade jag i min fåtölj, så snacka om att vara trött!! när jag t o m somnar till mitt favvoprogram :)

Idag ska jag på kvartsamtal med Denises Mentor, och jag hoppas innerligt att jag får höra att hon har skärpt till sig, jag tycker själv det i alla fall när jag har sett henne komma hem och verkligen vara på G med sina läxor. men lärarna kanske har en annan åsikt, vi får se!!

Fick pratat med Denise igår om varför hon var ledsen och det handlar tydligen om att hon har börjat bli intresserad av en annan kille och att hon tänker på honom jämt och ständigt även när hon är tillsammans med Viktor, hon känner sig taskig mot viktor eftersom hon har dessa nya känslor, dilemmat är bara det att den här nya killen inte ens bor i malmö, utan i Helsingborg och som hon av någon anledning har börjat prata med via datan, så hon har aldrig träffat honom, bara pratat med han och webbat säger hon.
Nu vill hon träffa honom för att se, men icke att jag släpper iväg henne till Helsingborg...ALDRIG I LIVET!!
isåfall får han komma till Malmö, där hon känner sig hemma och hittar.

Det är klart att hon har det jobbigt just nu eftersom hon själv hela tiden varit så rädd för att Viktor skulle tappa känslor för henne, men så är det hon själv som har gått och tappat känslor för Viktor. Och jag tror att hon ändå hade saknat honom enormt mycket ifall det nu skulle ta slut? ja inte bara hon utan hela familjen faktist, för även om han kan vara *pain in the ass* mellan varven så gillar vi ju honom ändå och dom har ju snart varit ihopa ett helt år. 
Jaja,,,vi får se vad som händer men till Helsingborg släpper jag henne inte! 

Nu ska jag plocka ihopa disken här och sen är det snart dags att bege sig mot skolan.  


Kommentarer
Postat av: Jayne

Jag ler... minns när min store grabb kom och berättade att han var kär i en tjej som han ville träffa.. OK sa jag...och?? Jo.. problemet var att hon bodde utanför Stockholm, kund ehan åka dit en vecka.

VAAAAAAAAAAAAAAA... NEJ, sa jag...får HON komma hit för sina föräldrar?? Nej... Hur som, vi skulle till Sthlm och träffa kusinerna.. men då var det slut mellan dem.

Kärleken kommer, kärleken går. Precis som det "ska" i den åldern, tycker jag. Hoppas hon repar sig! Och hoppas att det gick bra idag på skolan!

2010-02-02 @ 15:22:09
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0