vår om 6 veckor?

Har varit en hyffsat lugn dag idag vad gäller sms från dottern *hihi* ja faktist OVANLIGT TYST så ett tag var jag bara tvungen att ringa och höra så att allt var Ok med henne, hon svarade inte och jag blev orolig men efter en liten stund så ljöd ett litet *pip* i min mobil och hon svarade att hon var på lektion :-)  Lugn i kroppen på en gång efter det där lilla sms:et!
När jag kom hem idag så stod hon T o m och *log* mot mig, Hmmmm...vad har hänt nu tänkte jag? och jag frågade henne om det var nåt speciellt, men nejdå...hon var bara allmänt glad idag berättade hon och det kändes ju skönt att hon var på gott humör efter gårdagens bravader!   *Hoppas bara att det håller i sig hela kvällen igenom*

Jodå mannen i huset har jag diskuterat med om att även han måste kunna ta och komunicera lite mer med ungarna och även hjälpa mig på traven när det uppstår problem mellan döttrarna här hemma, sen om det har gått in eller om det bara sluntit förbi det återstår att se?

Idag blev jag dock Liiiiite glad när jag var på jobb, fick faktist höra att det ska bli VÅR om ca 6 veckor...Ohhh...BARA 6 veckor till tänkte jag, ok...då kan man ju faktist stå ut! *L* sen om det är sant eller falskt det förtäljer ju inte historien utan det får vi ju se om 6 veckor! :)

tänk bara att man ska kunna se detta snart!!! gröna sköna blad på träden...





ja då vet man att det går på rätt håll i alla fall, Sååå djäkla skönt!

Nej nu ska jag fortsätta med maten här hemma, spagetti o köttfärssås står det på menyn idag. sen blir det film för resten av kvällen, ja jag har ju blivit medlem i nåt som heter www.lovefilm.se  och neeeeeeeeejjjj det är inte bara kärleksfilmer utan filmer utav alla de slag, man har hela tiden nån film hemma som man kan kolla på och de två första jag fick hem var *Tillbaka till Eden* som gick som serie för ett antal år sen, skickar man sen tillbaka de två så kommer det automatiskt hem två nya som man har bokat på sidan. Ja jag ska testa o se hur det funkar i alla fall!   Och nu på vintern kan det ju vara skönt att ha nån film att titta på lite då o då!.

Nej dags att sätta på pasta nu!

kram


Kommentarer
Postat av: Jayne

VÅR vill jag ha NUUUUUUUU. En varnm och skööön vår med massor av fågelkvitter.

LOVEFILM har jag också provat, fick ngn provtid men gick ur sen. Men det funkade bra!!!

Jag mår sådär..till och från... stannar hemma imorgon med och ev fredag...

Kram på dej hoppas du har FRID i huset.

2010-02-03 @ 18:40:10
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0