VARFÖR???

Måste det snöa??? jag blir galen på detta vädret! ser ut som det har snöat ännu mer inatt och jag är så TRÖTT på det nu! och ont som fasiken i ryggen har jag idag, igår när vi var hemma hos en vt så vred jag nog ryggen på nåt konstigt vis när vi skulle ha upp honom från rullstolen,för det bara small till ppå nåt konstigt vis, men jag hoppas att det snart går över.
Skönt att veta att man är ledig imorgon i alla fall, känner mig trött nu efter helgjobbet.

Nä nu får jag ta och sätta fart här hemma.
ha en fin dag alla där ute i snön! :)

Kommentarer
Postat av: Jayne

USCH...ryggen måste du vara rädd om!!! Egentligen tror jag att du skulle varit hemma och vilat den idag!!!



Min kollega är som sagt sjuk...hon började 7.00 och jag 7.30 idag. Jag visste därför att jag inte fick bli sjuk..och blev såklart det!!! Feber och huvudvärk som går från pannan till nacken. Fick sonika stanna hemma... Usch...usch.. Ligger nu nerbäddad i soffan med täcke och fleecejacka. Elementen är på högsta (ja gasen kostar..men) ändå fryser jag.

Hoppas din rygg håller..kram på dej

2010-02-01 @ 09:17:07
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0