Zzzzz...



Ja typ så här har jag slumrat till ett par gånger i min fåtölj sen jag kom hem från jobbet idag,,fyy sören vad jag har varit sömnig idag och jag undrar om det kan bero på att helgen nu börjar närma sig och att man vet att man är ledig, kanske man redan börjar koppla av fastän det bara är Torsdag?
Har ju imorgon oxå att jobba, sen e man äntligen ledig hela helgen vilket ska bli grymt skönt! :)
Jag älskar helgerna när man inte har planerat nånting utan man bara tar dagen som den kommer.
Jag funderar på att testa mig på att baka nåt bröd eller baka nåt annat gott, men som sagt..i helgen kanske jag inte alls känner för det, så vi får väl se hur det blir, känner även för att gå på bio, det var ganska längesen jag var på bio så Mmm...denise o jag kanske?

vad är dina planer för helgen?


Kommentarer
Postat av: Jayne

Min plan är att vara frisk... kanske gå och träna, kanske en tur till IKEA (ska titta på kök), Bio hade varit kul, kanske baka (MMMMMM).. Hm..



Troligen blir det en LUGN helg med läxförhör för yngste sonen (PROVEN bärjar trilla in igen)

2010-02-05 @ 08:15:31
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0