en jobbig natt

Vaknade ca halv tre inatt av att jag mådde fruktansvärt illa, det körde i hela magen..chockladen sen igår??? vet inte men jag gick upp på toaletten, satte fingrarna i halsen och kräktes (jag hatar att må illa så därför satte jag fingrarna i halsen för att få upp det så snabbt som möjligt)
Började frysa och få känningar av huvudvärk, men jag drack lite vatten innan jag gick och la mig igen,halv fem var det dags igen...illamående till tusen, upp till toa och kräktes igen.
Nu sitter jag här med en kopp varm te och ska försöka få det i mig och framförallt se om jag kan få behålla det i mig!
Antingen är det chockladen eller oxå är det bara så att jag har blivit drabbad utav vinterkräksjukan? tror dock mer på det sista eftersom vi har haft sånt på jobb i två veckors tid och man har varit i kontakt med många vårdtagare med kräkningar och diareer, och även många i personalen har varit dåliga, men jag TRODDE faktist att jag skulle klara mig!

Nu har jag druckit mitt te och nu ska jag bädda ner mig på soffan med en spann i närheten, för jag känner redan att illamåendet kommer smygandes igen!



Kommentarer
Postat av: Jayne

"Den som gapar efter mycket, mister ofta hela stycket"!

Nej, skämt å sidor... stackars dej..isch... Hoppas du kryar på dej. Du vet att man ska stanna hemma minst 48 timmar...efter årets kräksjuka.

2010-01-21 @ 20:23:32
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0