full rulle...

Klockan är 6, middagen är avklarad,disken är undanplockad, tvätten är upphängd och håret är tvättat..*PHhhuu* Nu ska jag nog bara ta och sätta mig i ett varmt bad och bara njuta av lite värme, kanske ta en tidning med mig och ligga i karet och läsa lite, sen är det ju snart dags att gå o sova...ucsh..vill inte tänka på att man måste stiga upp så tidigt imorgonbitti!! JAG BARA HATAR MORGNARNA!! får nästan lite panik bara jag tänker på det!
Egentligen hade jag nog mer passat med att jobba kvällar eller nätter eftersom jag har sån ångest över att behöva stiga upp på morgnarna.
Middagen idag var hyffsat god och framförallt väldigt lättlagat...receptet hittar du här:


http://www.annettesmat.bloggplatsen.se





Nej nu väntar badkaret på mig så önskar alla en fortsatt skön Söndagkväll!

Kommentarer
Postat av: Jayne

gokväll på dej.

Ja.. jag är kvälls-, nattmänniska...men sulle inte vilja jobba kvällar/nätter... då vill jag kunna vara hemma och njuta av min PIGGHET... :-)



Hopaps du får en bra måndag och att du håller dig frisk LÄÄÄÄNGE.

2010-01-24 @ 21:35:17
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0