måndagkväll

Måndagen snart slut men dagen har varit bra med lite tankar hit och dit, speciellt på mötet på jobb var det med lite blandade känslor och fortfarande funderar man på hur det egentligen kommer att funka hädanefter?
Det visade sig imorse när jag kom till jobbet att de hade fått besked i Fredags om att vår matleverantör hade gått i konkurs, så idag var det sista dagen vt fick mat ifrån oss....och på mötet verkade det som om det inte är så där *superviktigt* att skaffa fram en annan leverantör, utan det verkar mer som att det här med matdistrubation ska komma att avlägsnas MER OCH MER!
Tycker mest att det är knepigt med alla VT som under flera år fått hem mat och som nu helt plötsligt inte ska få nån mat mer? utan nu ska vi då hjälpa till med typ matvärmningar och div lättare matlagning!
Det funkar ju säkert för de flesta men sen finns det ju ändå de som verkligen inte kommer klara av detta eftersom de är så vana vid att få maten i dörren typ.
Men vi får väl se? jag ska se det positivt och inte negativt och jag kommer göra det bästa utav situationen i alla fall.

Jaja..på tal om mat så blev det pepparrotssås och falukorv på menyn här hemma idag och det smakade utomordentligt bra och det var Lisettes förtjänst för det var hennes förslag.

Recept finns på min receptsida  http://annettesmatblogg.bloggplatsen.se och jag är så STOLT över mig själv att jag fick såsen så god som jag fick eftersom jag är så rädd för sås *hehe* och jag gjorde denna sås utan att kolla på nåt annat recept så detta är *****MIN ALDELES EGNA SÅS**** :)


Nu har jag nyss kollat halv 8 hos mig och jag gillar det programet starkt, han kommentatorn är så himmla rolig och kommer med många roliga komentarer *L*

Men nu skriker ALLA efter datan här hemma så jag får ta och överlämna den nu...SKA FASIKEN KÖPA MIG EN EGEN DATA SNART!!!!


en liten härlig stil här bara!!



lite sån där skön balooouuu-stil eller hur!! :) kolla fötterna!

Kommentarer
Postat av: Ammis

Ha ha, vilken härlig sovställning katten har. Tack för ditt besök hos mig. Önskar dig en härlig helg. Och du, du är inte ensom om att längta till semestern, eller åtminstonne vår o. värme o. sol. Men men, bara att bita ihop. Ha det gott.

2010-01-29 @ 16:13:15
URL: http://ammis.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0