SOFFAN VÄNTAR

Har i princip mått dåligt hela dagen och nej jag fick inte behålla mitt Te som jag drack imorsse, det har gått upp och ner hela dagen, mellan kräkningarna har jag väl mått hyffsat bra men sen kom illamåendet tillbaka igen, Nu är det dock ett par timmar sen jag kräktes sist och jag har T o.m ätit lite av middagen som jag var tvungen att fixa till eftersom jag nu hade plockat fram från frysen igår. Så jag HOPPAS verkligen att det är på tillbakagång?
UCSH vad jag hatar att må illa, det är bland det värsta jag vet.
Middagen idag blev inte alls det som jag hade planerat, men det blev trots allt riktigt gott ändå fastän jag valde att göra en lättare variant av recept.

Gå gärna in och kolla min recept sida, dit kommer man om man går till länkarna på denna sidan och trycker på *MIN RECEPTSIDA* :)



Där har jag skrivit ner mitt laxrecept som jag fixade till idag och som sagt det smakade helt klart jättebra.

Nu ska jag snart slänga mig på soffan och kolla på Tv..

HA EN SKÖN KVÄLL ALLA DÄR UTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0