söndag

Jaha..så var det Söndag och snart var denna helgen slut,,varför går alltid helgerna så himmla snabbt för?  Fick i alla fall ringa jobb och säga att jag kommer imorgon...Nu ska jag minsann hålla mig frisk ända fram till sommarsemestern!! :)
Nu står potatisen och kokar och snart ska jag börja med övriga ingredienser, blir en ny maträtt även idag.
tvätten som är i maskinen ska snart hängas upp och jag ska in o tvätta håret, så man har som sagt att göra från det man stiger upp tills man går och lägger sig.
Ska försöka lägga mig i tid ikväll och inte sitta uppe halva natten,för man blir sååååå vansinnigt trött på morgonen när man ska upp. Men eftersom jag nog är en kvällsmänniska så kan det vara svårt att lägga sig i tid!

jaja..nu ska jag fortsätta med mina dagliga sysslor här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0