svårt för sängen!!

Nu har jag velat gå och lägga mig hur länge som helst men hela tiden har jag något att *skylla* på!! ALLT FÖR ATT SLIPPA VÅNDAS MED NATTEN tydligen?? jag sover väldigt dåligt på nätterna och jag kan ligga och reta mig till max ibland!!! VARFÖR??? ,,,,,jo för han jag delar säng med snarkar NÅT VANSINNIGT!! och oftast går ju han o lägger sig innan vad jag gör!!
Samtidigt vet jag att klockan blir MER och MER!!  Just nu längtar jag bara till min sommarsemester då jag har bestämt mig för att vara ledig i 5 veckor på rad....SÅ JÄKLA SKÖNT DET SKA BLI! ..och då behöver ma lixom inte tänka på att man ska upp dagen efter utan då tar man ju bara kvällarna för vad dom är.

JAJA...idag har jag fixat lite småkäk och det var himmla gott.



vetetortillas med lite god fyllning på...bl.a fyra krydd-ost, salami, mozzarella, hushållsost, och kryddor

på den andra hade jag rökt räkost, tonfisk, skinka, mozzarela,hårdost och tomat. SÅÅÅÅ GOTT!!



här är det toppat med lite vanlig hårdost!



på med ett *obrett* lock




bryn i ett *torrt* stekjärn tills det får lite färg och fyllningen smälter




skiva upp var cirkel i 4 delar, servera genast med lite sallad.  På bilden är det både varma tortillas och pannkakor med sylt. BARA TILL ATT VÄLJA!! :)

Nu ska jag återigen försöka gå o sova!!




GOOOOO NAAAATTTTT!!!

Kommentarer
Postat av: Jayne

Ja.. jag har också en snarking i sängen. Har skaffat mej en tjock tjock kudde...som jag har ÖVER huvudet...tryckt mot huvudet för att stäga ute ljudet.

Ibland fungerar det super bra..andra kvällar mindre bra.Ha det bäst...snart helg igen

2010-01-14 @ 19:08:34
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0